2013. február 4., hétfő

De hát csak egy buta vasdarab!



Ebben a bejegyzésben egy remek módszerről szeretnék írni, amivel szintén ’csodát’ lehet tenni.

Bevallom ’gyógyítói’ pályafutásomat ezzel a technikával kezdtem. Nem most történt. Még bőven a rezidens orvosi első évek kínjait nyögtem, nap, mint nap szembesülve azzal, hogy 6 év tanulása, éjszakázásai, vizsga előtti stresszelései gyakorlatilag semmire nem voltak elegendőek, semmire nem készítettek fel, hisz fehér köpenyben, a betegágy mellett állva, minden igyekezetem összeszedve is csak a karomat tudtam széttárni. Hiába tudtam precízen a szívelégtelenség gyógyszerelését testsúlykilogrammra lebontva, X Kórház, X osztályán az ágy mellett állva, a ’Segítsen doktor úr kérem’ kérés hallatán a szívem facsarodott össze. Mondanom sem kell, a világból kiszaladtam volna.

Ekkor ismerkedtem meg ezzel a módszerrel. A módszer Koreából származik és a kínai meridián rendszert veszi alapul. A kezeléshez pedig pici (1 cm), gyenge erősségű mágneseket használ.

Jött egy nálam pár évvel idősebb fiatalember, hogy a fejfájásán segítsünk. Mint kiderült 20 éve napi szintű fejfájások gyötrik, amit semmilyen gyógyszerrel nem tud csillapítani. Neurológiai, pszichiátriai és pszichológiai vizsgálatok tömkelege, CT, röntgen, MR, vérlabor. Minden negatív.

’Segítsen Doktor Úr!’